به روز
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به روز و آدرس javad-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گوگل نتایج مربوط به هند را حذف کرد

گوگل بزرگترین موتور جستجوی جهان، اطلاعات خود در دامنه هند را پس از حکم دادگاه منطقه ای دهلی نو، که در پی طرح دعوی دولت این کشور مطرح شده بود پاک کرد.
به گزارش شبکه فن آوری اطلاعات ایران از Digital Trend،گارو باهاسکار، سخنگوی گوگل در هند اعلام کرده که هر چه مربوط به هند است از نتایج موتور جستجوی گوگل، سرویس ویدیو یوتیوب، سرویس وبلاگ این شرکت و همچنین شبکه های اجتماعی پاک شده است. باهاسکار گفته که این اطلاعات در دامنه کشور هند پاک شده است و سایر کشور ها می توانند این اطلاعات را دریافت کنند.
گوگل اعلام کرده که نمی تواند اطلاعات مربوط به هند را در سایت اشخاص یا شرکت های دیگر که در نتیجه جستجوی موتورش می آیند از دسترس خارج کند.
گوگل و فیس بوک در حال به چالش کشیدن اتهام دولت هند در مورد مسخره کردن شخصیت های مهم این کشور هستند. جلسات بعدی این دادگاه روز ۱۴ و ۱۵ فوریه برگزار می شود.
هند تا پایان سال ۲۰۱۰ بیش از ۸۹ میلیون کاربر اینترنتی داشته است که در مقایسه با ۴۹۰ میلیون کاربر چینی بسیار رقم کوچکی به نظر می رسد.

[ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:43 ] [ محمد جواد براری ]

لپ‌تاپ‌ها آغاز حرکتی در دنیای رایانه ها بودند که همانا «قابل حمل کردن کامپیوترها» بود. در سالهای اخیر شرکتهای کامپیوتری در جهان همواره سعی کردند که با معرفی مدلهای کوچکتر و سبک تر از انواع لپ تاپ های مختلف در بازار فروش سهم بیشتری را به خود اختصاص دهند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با برترین لپ تاپ های موجود در بازار آشنا کنیم.

مدل MacBook Air از شرکت Apple

شرکت ” اپل ” در طرح مک بوک توانایی های زیادی را عرضه کرده است. یک صفحه نمایشی ۱۳ اینچی ، یک پردازنده کورای ۵ از شرکت اینتل و سیتستم کارتهای حافظه دیجیتالی با ظرفیت های ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی به همراه یک DVD درایور به بازار عرضه شده است. مدل ۱۱ اینچی این سیستم کامپیوتری نیز موجود است که با قیمت ۸۵۰ پوند عرضه شده است. مدل ۱۳ اینچی این سیستم به قیمت ۱۱۰۰ پوند به بازار عرضه شده است.

 

 

 

 

مدل Zenbook UX31 از شرکت Asus

یک اولترا بوک زیبا و توانا از شرکت ایسوز که با یک صفحه ۱۳٫۳ اینچی و از یک پردازنده دو هسته ای کورای ۷ از شرکت ایسوز استفاده می کند. این اولترا بوک که از سیستم عامل ویندوز استفاده می کند بنا بر عقیده کارشناسان یکی از زیباترین و در عین حال تواناترین اولترابوکهای حاضر در بازار است که با قیمتی در حدود ۱۰۰۰ پوند به بازار عرضه شده است.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:25 ] [ محمد جواد براری ]

در سال 1970 ميلادي اولين لپ تاپ توسط «ويليام مريج» William Moggridge طراحي شد كه تنها داراي 340 كيلو بايت حافظه بود و وزني بيش از چهار كيلوگرم داشت و بعد از اين بود كه كم كم لپ تاپ ها با مشخصات مختلف توليد شده و هم اكنون بازار داغي براي آن به وجود آمده و هر روز رقابت بين شركت هاي توليدكننده بيش تر مي شود .

به هرحال امروزه با توجه به بازار وسيع و متنوع، انتخاب يك لپ تاپ كارآمد و مناسب با بودجه و سليقه هر فرد تا حدودي مشكل شده است و هميشه براي كاربران اين سوال مطرح مي شود كه براي خريد لپ تاپ بايد به چه گزينه هاي توجه كنند. البته نظرات بسيار زيادي درخصوص خريد يك لپ تاپ مناسب وجود دارد كه در اين ستون سعي داريم شما را با چند نكته مهم و اساسي در مورد انتخاب يك لپ تاپ خوب آشنا كنيم .


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:5 ] [ محمد جواد براری ]

 

فرم گوشی : ساده - وزن : با باتری 169 گرم - حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت - حافظه رام 512 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD - صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع AMOLED - اندازه 4 اینچ - 360 × 640 - دوربین: 41.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک – فلاش .

[ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:47 ] [ محمد جواد براری ]

About

در یاد گیری بهم کمک کنیم
Blog Custom
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 93
بازدید کل : 24672
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


دانلود فایل